و قس.

بی‌وتن از تمام زمین بی‌نصیب است.

و قس.

بی‌وتن از تمام زمین بی‌نصیب است.

ارث مادری

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۰۵ ب.ظ
رواق امام خمینی که نشسته بودم برایم روشن شد. شاید از قبل هم همین در خاطرم بوده و اما خودش را نمایان نمی‌کرده. اما وقتی صدای ذکر از جمعیت برخواست فهمیدم که همین بوده و همین را می‌خواهم. نوای «یا حسین» که از جانب زنان بلند شد، مرا برد به تمامی روزهایی که در خانه‌مان مراسم روضه داشتیم و مادرم پایین پله‌ها می‌نشست و می‌گریست.

قبل‌تر بهره‌های دختر از هوش و زنانگی  و غیره برایم مهم‌ترین اولویت‌های انتخاب هم‌سر بودند اما اکنون، در ابتدا من دختری را به زنی می‌خواهم که با ذکر «یا حسین» نسل مرا شیر بدهد.

نظرات  (۳)

شوووما بزرگ شدی، اگه همه بزرگ می شدن چی می شد!!؟؟ آآآآآآخ دنیا، خسته ام.
23 هشت یعنی داره میره تو یک ماهگی که ننوشتی.
میدونی واسه همینه که من زیاد پابندت نشدم!!!
نمی خواستم یکیم که شاید به درد این دنیا بخوره رو درگیر کارای روزمره کنم. بدبختی اینجاس که اون یه نفرم وقتی میاد باهام صحبت میکنه، فکرش بیشتر تو مهندسی سیر میکنه.
لعنت به مهندسا و دکترا، که باعث شدن منم مهندس بشم. کله هایی که می تونن خوراک فکری ایجاد کنن، حالا نهایت، ضرب بزنن، بنز درس می کنن!!!



الان این حرفا رو زدم نگران این شدم که فردا بیای پیشم بگی میخوام روزمرگی رو بزارم کنار. ببین این مهندسی یه چیزی بهم یاد داده!!! (یعنی میشه!) اونم اینکه وقتی ایده میدی، راه حلشم بده. راه حل شووووما که مهندس خوبی هم هستی اینه که یکم کمتر استراحت کنی. تا هم بتونی به روزمرگیت برسی (که لازمه معاشه) و هم خوراک فکری درس کنی.
اگه تو نستی این کارو کنی، خععععلی زیاد بزرگ شدی، و اونوقته که میتونی معنی عاشق شدن رو هم بفهمی! (از او عشقایی که خمینی فهمیداااا)
راه حل کمکی: با خودم هماهنگ کن، با هم استراحتمونو کم کنیم، همیشه یه پا واسه پیاده روی، بزرگترین مشوقه!
در ضمن خدا مادرتو رحمت کنه، یادش بخیر شب رحلتشون ازت خیلی بدم اومد.
خدا انشاءالله به ابویتون عمر زیاد همراه با سعادت عطا کنه. خاطره ای که از همراهی پدر واسم تعریف کردی اون کدورت رو که سال هاست رو دلمه از بین برد. من با دیدن تو و آ.پ خیلی به این دنیا و آدماش امیدوارم. هنوزم تو واقعیت خشن این دنیا، هستن آدمایی مثه شما دو تا که رو به تعالین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی